grimm

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Grimm & Malin - 27 juni 2010 17:50

Inte hunnit blogga på ett par dagar nu, för det har hänt så mycket, plus att det varit fint väder - alltså "inte bloggväder".

Midsommar firades i alla fall här hemma i fredags. Matte hade ordnat en tävling där man skulle spotta godisgrodor så långt som möjligt, och jag och Vicki lyckades käka upp ett par stycken ;) Men det var inte så gott...


I går var jag hemma hos mormor och morfar och busade med T-Son supermycket - kul! Vi blev jättetrötta båda två sen ;)

På kvällen så var jag pigg igen, så då körde heela familjen ner till sjön och gick runt den :) Inget badande för min del denna gången ;)


Idag har jag mest slappat i skuggan. Det har varit så varmt att det inte har gått att göra något, orkar inte ens busa! :S Men jag klarar mig ;)

Ovido - Quiz & Flashcards