grimm

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Grimm & Malin - 22 juni 2010 13:00

Jag är hemma hos farmor och farfar :) Har busat med lillmatte, och här kommer en bildbomb!

  

  

  

  

  

Av Grimm & Malin - 22 juni 2010 11:18

Igår var det som sagt valpkurs. Vi fick testa på en massa olika saker, miljöträning kallade dom det. Fick hoppa över hinder, gå igenom en tunnel (det var läskigt i början, men jag klarade det!) och så fick jag gå på en pressening, gå på en "balansgång", i en gallertrappa - det var också läskigt! Klarade inte hela vägen, men det gjorde inget. Vicki var också med igår, så hon testade med på lite av grejerna. Hon var bra på det faktiskt ;)

Sen på slutet så smällde tränaren 2 skott, och jag reagerade knappt :) Bra.

Men jag var ganska jobbig igår tyckte lillmatte :/ Jag drog en massa, annars brukar jag vara lugn på valpkursen... Hoppsan.


Idag har jag varit ute och gått med lillmatte, en liten runda bara för att det så så varmt! Vi träffade våra "grannar", och de tycker så mycket om mig ;) De tycker jag är så söt när jag hänger över vår mur ^^ hehe, det är jag ju också, så de ljuger inte ;)


Här är en bild sen i fredags när jag var med matte och lillmatte på Summer Camp ;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards