grimm

Alla inlägg under december 2010

Av Grimm & Malin - 17 december 2010 12:04

Här kommer några bilder från de senaste dagarna :)


Här är när jag var arg på ballongen...


    


    


Tittar på tv och busar med råttan! Råttsvans är mumsigt ;)

 


Ikväll kommer det in ett par bilder till, så kika in då! :)   

Av Grimm & Malin - 16 december 2010 19:54

Höll ju nästan på att glömma att jag fyller hela 10 månader idag :) Om 2 månader fyller jag 1 år, och då är det kalas! ;)


Såhär somnade jag första dagen här hemma, och så ligger jag fortfarande, alltid! (Nästan) Här tog jag dock lite mindre plats, haha.

  

Av Grimm & Malin - 16 december 2010 17:34

Idag har det snöat hela dagen - men jag har inget emot det! ;) Däremot är det ju lite trist eftersom ingen vill gå nån långpromenad med mig... Har i alla fall varit ute med matte och busat i skogen. Åkt kana nerför en backe m.m ;) Har fått fördriva tiden inomhus med Pysenbus och minimattebus annars. Men men, jag tål slappedagar lite då och då!

Får skriva mer imorron, och då lovar jag att det kommer lite nya bilder också, ses då ;)


  

Av Grimm & Malin - 15 december 2010 15:32

Idag har det inte hänt så mycket. Har blivit lite godissök inomhus, och så har jag slängt runt med min råtta från Ikea (den är kul den!). Sen så hittade jag en ballong. När jag var liten så sprang jag ju runt och hade ballonger i munnen, men nu har dom blivit lite läskigare... Skällde ut den, och hoppade på den - men den small inte! Var kul i början men sen tröttnade jag på att skälla...

Bilder kommer nån annan dag :)


När snön har försvunnit (vilket vi i och för sig hoppas dröjer ett tag till) så ska jag spåra "på riktigt"! Fick 2 klövar av en vi känner häromdan, och då fick jag även lukta på ett rikitgt rådjur! Brydde mig dock inte så mycket... ;)

  


Av Grimm & Malin - 14 december 2010 14:52

Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit ute och gått en runda. Var riktigt lydig idag (drog i alla fall inte omkull nån) ;)

Ikväll ska jag nog få lite hjärngympa verkar det som... Undrar vad de nu ska hitta på?

Av Grimm & Malin - 13 december 2010 17:23

Höll ju på att glömma att det är Lucia idag! Därför bjuder jag på en liten bild ;) Egentligen skulle ju jag vara stjärngosse, tomtenisse eller kanske pepparkaksgubbe, men Lucian är ju bäst har jag hört, så jag tror jag passar bäst som det! ;)


  

Av Grimm & Malin - 13 december 2010 15:51

100 spänn. Så mycket fattigare blev lillmatte idag, på grund av mig... Den bara låg där och såg så lockande ut att tugga på! Så jag gjorde det. Ett tugg på mitten och lite i kanterna. Men har hon riktig tur så kaanske det går att betala eller göra nåt annat med den. Det vore ju bra ;)

Av Grimm & Malin - 12 december 2010 11:22

Nu ska jag ut och gå en runda med matte och minimatte. Igår när vi var ute och gick så ramlade minimatte mitt på gatan! Haha ;) Jag trodde ju att hon ville busa, så jag hoppade på henne. Tydligen var det inte så... Hon skyller på att det var jag som drog omkull henne, men så var det verkligen inte!

I eftermiddag ska familjen till mormor och morfar men jag får inte hänga med dit idag... Få väl vara hemma och ta det lite lugnt istället.


Det får bli en liten serie idag på gårdagens bild. Pysen är verkligen såhär ond!

Klicka på bilden för att få den större! 

  

Ovido - Quiz & Flashcards