grimm

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Grimm & Malin - 1 maj 2010 16:07

Idag har jag varit hemma hos Helene och Peter och hälsat på minsann :) Jag fick jordnötter av dom, så nu är vi bästisar!

Sen åkte vi hem till mormor och morfar. Dom har inte träffat mig på 2 veckor typ, så de tyckte att jag hade vuxit jättemycket! Och det har jag ju faktiskt gjort :)

Jag busade en massa med deras hund, T-Son. Men han blev trött ganska snabbt, dålig kondis säger jag bara! Jag bara sprang runt runt och runt. Slog till och med huvudet i bordet. Nockades "medvetslös" i typ 0.02 sekunder, sen var det full fart på mig igen. Synd att lillmatte glömde sin kamera hemma, annars hade ni fått "busbevis"!


Igår började jag lära mig att stänga dörrar. Jag lyckades en gång faktiskt! Jag ska nosa på en liten lapp, och då får jag godis. Nu ska jag bara lära mig att putta lite hårdare, sen kommer jag att bli dörrstängarexpert :)


Här får ni se en liten, gammal, bild på T-Son.

 

Ovido - Quiz & Flashcards