grimm

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Grimm & Malin - 11 maj 2010 14:47

Det gick bra hos veterinären igår :) Både för mig och Vicki. Jag kände ingenting av sprutan, beror nog på att jag fick en massa godis samtidigt ;) Men så hade jag fått en liten öroninflammation, så nu ska jag ha örondroppar i några dagar...

Och Vicki väger bara 5.4 kg nu :) När hon började banta vägde hon 8.2 kg :O Veterinären sa att hon var lagom nu :) Bra va?

Jag fick även nytt foder, eftersom jag får lite klia och blir dålig i magen av det jag hade innan... Hoppas det blir bättre nu.


Idag hade jag vält ut vattenskålen igen :) Och det blev lillmatte som fick torka upp det igen.


Imorron är både matte och lillmatte lediga, så då hoppas jag att vi hittar på nåt kul! Och sen är ju alla lediga torsdag till söndag :)

Ovido - Quiz & Flashcards