grimm

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Grimm & Malin - 5 maj 2010 18:47

Idag har jag åkt bil in till stan. Där fick jag följa med in på DjurMagazinet :) En massa roliga saker att lukta på kan ni tro! Jag testade några halsband där. Mattarna tycker att jag behöver ett nytt nu när jag börjar bli större. Det jag har (som är ett av Vickis) börjar bli för litet dessutom. Så efter mycket velande från matte så fick det bli ett enkelt brunt halsband, som man kan spänna ut när jag växer. Sen när jag slutar växa så ska jag få ett riktigt snyggt säger dom. Då vill jag ha ett med äka diamanter och guld! Man kan ju alltid hoppas.

Inne i affären så hade de en ramp, med rutor på typ. Lite svårt att förklara. Men den gillade jag i alla fall inte att gå på! Den var läskig. Men jag klarade det, såklart ;)

Matte och lillmatte tycker att det var bra miljöträning för mig, det tycker inte jag. Punkt slut. 


Jag fick ett ben också idag! Och kolla vad skitig jag är på benen... så är det när man gillar att gräva och tugga på ben.

 

Ovido - Quiz & Flashcards