grimm

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Grimm & Malin - 2 maj 2010 16:13

Idag har jag bland annat varit hemma hos farmor och farfar :) Farfar tog fram bollen till mig, och vattenslangen! Men jag tyckte inget av det var så värst roligt idag. Jag var väl inte på bushumör bara.

Och det är fint väder idag, så jag har varit ute och gått ett par rundor också. Nu börjar jag orka gå lite längre :)


Och alldeles nyss gjorde jag något som jag inte gjort innan! Matte klippte klorna på mig! Jag var ganska lugn, men pep till rätt rejält en gång. Bara varnade matte att hon inte skulle klippa i pulpan, och det gjorde hon ju inte heller.

Sen klippte hon Vickis klor också, på framtassarna. Hon hatar verkligen det. Hon får panik! Därför får hon gå till veterinären för att klippa klorna, och så ska det inte bli för mig. Men idag gick det som sagt att klippa lite i alla fall.


 

Ovido - Quiz & Flashcards