grimm

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Grimm & Malin - 3 maj 2010 17:53

Börjar berätta lite om gårdagen, del 2 ;)

När matte och minimatte var ute och gick med mig på kvällen, så träffade jag Ricco, vår "nästan grannes" cockerspaniel :) Ni kan tro att vi sprang! Och sprang, och sprang ;) Hoppas jag får busa med honom fler gånger!


Idag behövde jag inte vara hemma själv så länge, typ 45 minuter bara. Lillmatte slutade tidigt. Men förresten så är jag riktigt bra på att vara hemma själv nu. Innan gnällde jag som bara den när jag lämnades, men nu lägger jag mig bara i min korg och somnar :) Jag  vet ju att jag inte behöver vara själv så länge.


Dessutom kan jag näästan "ligg" nu, eller... jag lägger mig i alla fall ner när jag ska ta godisen. Och det är så man ska göra säger lillmatte. Slutdatum är den 24:e maj, så jag har ganska gott om tid på mig att lära mig det helt. För jag ska klara det till dess!  

Ovido - Quiz & Flashcards