grimm

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Grimm & Malin - 6 maj 2010 13:49

Idag var det lillmattes tur att gå upp tidigt med mig och Vicki. Först ut, sen mat, sen ut igen och hämta tidningen till husse! Jag är riktigt bra på att hämta tidningen kan ni tro! Men imorse så var han i duschen när jag skulle ge den till honom, och jag hittade ju inte honom. Då fick lillmatte hjälpa mig att lägga upp den på köksbordet.


Nu är jag jättetrött, ligger och sover i hallen (samtidigt som jag skriver här! Undrar hur jag gör...) Lillmatte vet inte om matte var ute och gick med mig när hon var hemma på lunchen, men hon tror det eftersom jag är så trött. Jag tänker då inte berätta något för henne ;)

När jag vaknar så ska vi träna lite "ligg" :)


På denna bilden så lyckades vi se lite konstiga ut alla tre :) Hehe


  Jag och Pysen är nästan bästisar nu. Men häromdan fick jag en smäll på örat av honom! :(

Ovido - Quiz & Flashcards