grimm

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Grimm & Malin - 7 augusti 2010 20:05

Nu fungerar internet här hemma igen :) Så nu blir det fler blogginlägg igen ;)

Dock så finns det inte så mycket att skriva här... Jag är fortfarande halt (dock inte lika mycket som innan) så det blir bara korta promenader för min del nu :/ Skulle varit såå roligt om jag hde fått komma ut och spåra eller något annat roligt! Men jag får ta det lugnt tills jag är helt "frisk".

Om en vecka är det valpträff, men jag kommer nog inte att få busa med mina syskon :( Men jag får ju hälsa på dom i alla fall :D


Imorgon fyller husse år! Helene, Peter och Sara var här nyss och lämnade en present till honom. Vad ska jag ge honom då? Jag får väl hämta hans snusdosa eller nåt - det gjorde jag idag till honom, och då blev han glad ;)

Nu ska jag gå och träna lite trix med lillmatte! Ses imorron :)


Jag har i alla fall fått bada i min pool idag, alltid något ;)

  

Ovido - Quiz & Flashcards