grimm

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Grimm & Malin - 19 augusti 2010 19:17

Nu har vi varit hos veterinären. Jag gillade inte att gå upp på vågen, men när jag väl gick upp på den så stannade den på 28 kilo! Kan det vara därför mattarna inte vill ha mig i knät längre? Kanske, men jag jag kommer att fortsätta vara en "liten" knähund!

Vicki fick lugnande för att de skulle klippa klorna. Det gick bra, men hon var lite vinglig när hon skulle gå sen igen ;) Men nu håller hon på att kvickna till :)

Av Grimm & Malin - 19 augusti 2010 15:56

När lillmatte kom in på bloggen imorse så fick hon en liten chock ;) Igår hade jag haft hela 26 besökare! :O Jag tycker att det är supermånga! Kul att ni har hittat hit, och hoppas att några av er hälsar på här igen ;) Redan nu verkar det som det är runt 8 stycken som följer min blogg, och det är ju kul! :D


Nej, nu ska familjen äta, sen ska matte, lillmatte, Vicki och jag in till veterinären. Nej, jag är inte sjuk eller nåt ;) Vicki ska klippa klorna och jag ska bara dit och vägas (och vara moraliskt stöd till Vicki) ;)


  


Av Grimm & Malin - 19 augusti 2010 11:45

Jag och lillmatte har börjat dagen med lite utställningsträning. Jag hoppas ju att jag ska kunna vara med på utställningen i Landskrona (på Örenäs slott). Jag ställde upp riktigt snyggt en gång i alla fall ;) Sen blev jag lite distraherad så då var det inte kul längre. Så vi tränade lite vanliga kommando som "stanna" och "ligg". Dom sitter som en smäck nu! Men vad gör man inte för godis? :P


Nu har jag suttit här å försökt hitta hundarna som skäller, lillmatte har tittat på några agilityfilmer. Hundarna är varken bakom eller under datorn, hm... Och jag fattar inte hur de kan vara inuti den :/ Jag har gett upp letandet nu i alla fall. Kanske hittar jag dom senare.

Ovido - Quiz & Flashcards