grimm

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Grimm & Malin - 22 augusti 2010 20:40

Måste bara säga att tuggben är bland det bästa som finns! När jag väl börjat tugga på ett så kan jag inte sluta, så matte brukar ta det från mig ibland... Men idag har jag fått i mig typ ett och ett halvt ben, hehe. Det är ju gott! Ibland snor jag Vickis också ;)


Har varit ute och gått med minimatte och matte ikväll. Vi var och tittade på den nya skateboardrampen :) En massa ungar var där!

Det har ju regnat idag så det är en massa vattenpölar överallt - det är roligt minsann! Att plaska runt i, dricka i och ja, de är som små pooler ;) Vatten är bra!


  

Av Grimm & Malin - 22 augusti 2010 15:59

Sådärja! Lite förnyelse på bloggen :) Ska göra en lite mer seriös header när den perfekta bilden på mig dyker upp (phö, som om jag inte redan har en massa såna förresten...) ;) Men denna får duga tills dess :)


Det har varit en riktig slapp dag idag. Men det är en sån dag man bara vill sova - vilket jag har gjort ;) Förutom en promenad imorse/förmiddags så har det inte blivit mycket gjort. Men lillmatte ska lägga ett godisspår till mig och Vicki snart har jag hört ;) Kul!


Jag och lillmatte igår :)

  

Av Grimm & Malin - 22 augusti 2010 09:57

Nu har matte kört till affären för att handla frukost till familjen. Jag trodde ju att vi skulle ut och gå, så jag sprang ut och nosade på grindöppnargrejen. Men jag hade ju fel... (Men jag vet i alla fall var man öppnar grinden!) ;)

Lillmatte lovade att vi ska ut och gå när hon ätit :)


Var förresten ute och gick en ganska lång rund igårkväll också. Och jag började inte halta förren vi var några meter från vårt hus :) Får hoppas att jag är helt frisk snart.

Ovido - Quiz & Flashcards