grimm

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Grimm & Malin - 10 augusti 2010 12:34

Igår gick hela familjen upp jättetidigt, bara för att mattarna skulle till Ullared med farmor och farfar.

Jag och Vicki fick vara hemma med husse, vilket innebar en riktig slappedag (vilket iofs var bra för mig och mitt ben..) Men mormor och morfar var här en runda på dagen och hälsade på :)

Och mattarna hade köpt en massa roligt till mig som jag fick när de kom hem. Till exempel en pipleksak, märgben, en massa "vanliga" ben, ett halsband och en sorts kräm för mina torra tassar :)


Idag har det inte heller hänt så mycket än. Jag har badat lite i min pool och tränat lite med lillmatte :) Jag är ju fortfarande halt så det blir inga roliga promenader :(

På lördag är det valpträff! Får hoppas att jag är tillräckligt bra i mitt ben, så att jag i alla fall kan hänga med på tipsrundan :)


Ovido - Quiz & Flashcards