grimm

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Grimm & Malin - 24 augusti 2010 12:02

Precis ätit lunch efter en liten promenad med lillmatte. Det började regna lite när vi var ute, och det blåser som bara den! Inte så mysigt... Det blev lite träning på att gå fot idag, eller "gå fint" som lillmatte kallar det. Det funkar superbra, förutom när vi möter andra hundar, hehe. Men jag vill ju leka! Lillmatte säger att vi får jobba lite mer på det...


Jag väckte förresten lillmatte imorse genom att hoppa upp i hennes säng (där jag egentligen inte får va) och lägga med på henne. Hon orkade nog inte putta bort mig, så där låg jag ett tag, tills hon fick typ panik lyckades knuffade bort mig ;) Men jag lyckades väcka henne i alla fall!


Nu ska jag hämta posten till husse! Han säger att han har fått en massa viktiga brev idag - som jag fått äran att hämta ;)

Ovido - Quiz & Flashcards