grimm

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Grimm & Malin - 21 augusti 2010 19:42

Nu har jag och familjen kommit hem från farmor och farfar :) Dom var ju där och åt grillat, men jag fick inget, inget kött i alla fall :/ Men farfar gav mig tomater, så det fick duga.

Under tiden de åt så fick jag sitta där ute och vänta. Sån tur var så hade farfar spillt ut lite grillolja i gräset. så jag roade mig med att äta upp det (grillolja och gräs är en ganska god kombo).

Lillmatte tog några bilder idag faktiskt! ;)


 Här ställer lillmatte upp mig så som jag ska stå på utställningen (ungefär i alla fall, det är inte perfekt än :P) Det funkar - tills jag tröttnar. Men för det mesta står jag still tills hon säger varsågod :)

 

Farmor och farfar har inte bara grillolja i gräsmattan, utan även äpplen som ramlat från trädet! Det är faktiskt godare till och med ;)


Nu har jag fler nya bilder på lager! Så håll er uppdaterade ;)   

Av Grimm & Malin - 21 augusti 2010 13:13

Nu ska jag ut och gå en liten runda med matte, minimatte och husse. Husse ska åka rullstol eftersom han brutit foten, och han orkar inte gå så långt med kryckorna, haha :)

Sen ska familjen hem till farmor och farfar och äta grillat! Jag hoppas (och tror) att jag få följa med, får kanske till och med smaka en bit? ;)


Lillmatte har inte tagit några bilder på mig på ett tag (sen valpträffen för en vecka sen) så det är därför det är lite tråkiga inlägg nu, med gamla bilder eller inga alls. Jag ska skälla lite på henne så kanske det kommer in några nya bilder redan ikväll! :)


  


Ovido - Quiz & Flashcards