grimm

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Grimm & Malin - 4 september 2010 14:49

Nu är jag hemma från utställningen, eller, jag har varit hemma i ett par timmar nu ;)

Jag blev helt toppad när vi kom fram - där fanns ju så mycket intressant! Hundar, människor och en massa lukter.

När vi kom fram så mötte vi Lotta och Mira, min syrra och hennes matte, som också hade bestämt sig för att åka dit och titta lite :) Kul att träffa syrran igen, och nästa helg träffas vi också. Då ska vi ju vinna på Örenäs ;)


När vi gått runt lite och tittat så lugnade jag ner mig lite, sån tur var ;) Lillmatte tyckte att det var dumt att de inte anmält mig dit ändå, för det var bara 2 stycken hanar som tävlade i min klass! Jag hade ju vunnit lätt :P

Innan vi körde hem igen så köpte mattarna ett nyss utställningskoppel till mig (de hade nog köpt fel innan, hopps) och så fick jag en köttbulle!

Nu är jag helt slut! Kommer att sova gott inatt ;)


Syrran och jag på valpträffen :)

  

Av Grimm & Malin - 4 september 2010 09:42

Mot Hässleholm och Snapphaneutställningen! Vi hade tänkt köra runt 10.30, men vi får se om mattarna (eller iaf matte och minimatte) hinner bli klara tills dess...

Ovido - Quiz & Flashcards