grimm

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Grimm & Malin - 23 september 2010 20:01

Nu ska ni få höra vad jag gjorde igårkväll ;)

Det har ju regnat ganska mycket här de senaste dagarna. Detta gjorde att min lilla pool fylldes av vatten (och en massa björkfrön, jord o.s.v som fanns i den sen innan). Och igårkväll hittade jag den! Och jag badade. Och sen kom jag in i huset, men det blev snabbt in i duschen för min del... Jag luktade visst inte så gott, hehe. Men jag skulle ju ändå bada tills på lördag, då jag ska ställas ut!

Ren och fin blev jag iaf :)


  

Här var vattnet "lite" renare än det var igår ;)


Idag har jag varit ute och gått två långrundor i det fina vädret med lillmatte. Och upptäckt att jag måste få upp min kondis lite mer, hehe.

Av Grimm & Malin - 23 september 2010 11:50

Förlåt för det superdåliga uppdateringen på sistone... Ikväll lovar jag att komma med ett riktigt inlägg, bland annat om vad jag hittade på för bus igårkväll! Ingen vacker syn kan jag säga ;)


Lillmatte kom hem för ett tag sen, så vi ska snart ut och gå :) Ses!

Ovido - Quiz & Flashcards