grimm

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Grimm & Malin - 5 september 2010 17:10

Jag, Vicki, Pysen och lillmatte har varit hemma hos farmor och farfar nästan hela eftermiddagen! Jag busade med farfar, och så lyckades jag charma in mig hos farmor ännu mer! Hon gav mig en massa komplimanger - sa att jag var fin, duktig, lugn och söt! Men Vicki är ju fortfarande hennes favvo...


Här kommer några bilder från utställningen igår :)


 


    

Testar mitt nya utställningskoppel.


    


  

Här lär jag mig att det inte är så smart att dra när man har sånt koppel...

 

  

F&F

Av Grimm & Malin - 5 september 2010 12:14

Igårkväll var jag ju supertrött, men orkade ändå med att gå en låång runda med lillmatte. Jag tror aldrig att jag gått så långt faktiskt. Har ju inte kunnat gå på långpromenader för att jag har varit halt, men nu är jag helt haltfri (om jag inte får för allvarliga busryck...)


Idag ska familjen på kalas, men lillmatte ska stanna hemma och passa mig och Vicki :) Vi ska gå till farmor och farfar en runda.

Men först ska vi ut och gå!



Och visst ja! Matte ska anmäla mig till en till utställning idag! På sista anmälningsdagen och allt... Gröngölingen heter den, är i Hässleholm - nära och bra! Det gäller att passa på att va med på utställningar som är nära, och inte så stora tycker lillmatte ;)

Ovido - Quiz & Flashcards