grimm

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Grimm & Malin - 15 september 2010 13:29

Kom hem från en långpromenad med lillmatte för ett tag sen. Blev en runda på 45 minuter i alla fall :)

Det regnade ju jättemycket i förmiddags, så nu var det en massa vattenpölar överallt - rena drömmen! Jag har ju sagt det innan, vattenpölar är bra! ;)

När vi nästan var hemma, hade bara runt 25 meter kvar till vår grind, så gjorde jag något jag aldrig gjort innan. Jag kunde bara inte hålla mig längre! Jag kissade - i kopplet! Tro det eller ej, men under mina 5 månader som jag bott här, så har jag aldrig kissat på en promenad. Jag har alltid hållt mig tills vi kommit hem till trädgården. Men idag gick det inte. Och det var ju inte så farligt ;)

När vi kom hem så var det matdax, och nu är jag slut i rutan. Go'natt ett tag ;)


  

Igår blev jag förresten anmäld till en till utställning! En valp/juniorutställning i Qpoolen, Hässleholm, den 16:e oktober. Men först siktar vi in oss på Gröngölingen den 25:e september! :)

Ovido - Quiz & Flashcards