grimm

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Grimm & Malin - 12 september 2010 17:29

Idag har jag äntligen gjort något som jag inte fått göra på länge! Jag har fått springa av mig riktigt i skogen!

Och ojojoj vad jag sprang. Familjen skulle ju plocka svamp, så de var utspridda lite överallt - och jag var ju tvungen att hålla koll på dom. Sprang fram och tillbaka, från matte, till husse, till lillmatte och så tillbaka igen.

Lillmatte tänkte ju lära mig att leta svamp, så jag fick lukta på några. Men jag slickade/åt dom istället. Så jag blir nog ingen bra svamphund ;)

Jag gjorde en rejäl vurpa också, snurrade ett helt varv/gjorde en kullerbytta. Mattarna trodde ju att jag skadade mitt ben igen, men det klarade sig :) Och jag är inte ett dugg halt nu, skönt att det är över! :)

 

Detta var senaste gången jag fick springa av mig på riktigt, sen blev jag halt... Mer än 2 månader sen! :O Men nu är jag på språng igen :D  

Ovido - Quiz & Flashcards