grimm

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Grimm & Malin - 11 september 2010 14:46

Vilken hemsk morgon till att börja med. Jag fick nämnligen inte nån frukost! Bara för att jag blir lite åksjuk ibland, kanske var lika bra att skippa frullen ändå.

Vi körde jättetidigt, och var framme på Örenäs slott lite över 8 - själva utställningen började klockan 10...


Blev en del väntande, men när det väl satte igång så tog det inte lång tid förren det var min och lillmattes tur att gå in i ringen.

Jag ställde upp snyggt, men när jag skulle börja springa så visste jag ju inte var de andra mattarna var, så jag blev lite förvirrad, visste inte var jag skulle springa.

Men när jag hade visat upp mig ensam för domaren, och när jag skulle springa igen så gick det bättre :) Men dom där köttbullarna som alla andra använder och sen slänger på marken är grymt frestande! :|


Jag kom i alla fall på 4:e plats i klassen, vi var 7 sammanlagt :) Så då fick jag en stor grön rosett, och en leksak.

Eftersom lillmatte inte var uppfödare eller så, så gick vi vidare till att tävla i Novice BIS! Där var vi bara 3 stycken och jag kom just 3:a. Men vi är nöjda ändå!

Matte hörde att en av domargubbarna sa att han ville ha mig etta! Synd att det inte blev så då ;)



     

Här är jag med allt jag vann idag :) Fler bilder kommer.


Ovido - Quiz & Flashcards