grimm

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Grimm & Malin - 10 september 2010 16:03

Idag har jag varit hemma med husse och matte. Var ute och gick en runda med matte, och ska snart ut och gå igen.

Sen ikväll ska jag halvbada - ja, jag badade ju "på riktigt" förra veckan, så denna gången blir det bara där det behövs, mest benen, hehe.

För imorron är det dax - stora dagen D! Klockan 06.40 börjar resan mot Landskrona pch Örenäs slott (men först till Sösdala för att möta upp syrran m.fl.)

Klockan 10 börjar själva utställningen, men jag vet ju inte exakt när det blir min tur...

Går det riktigt bra är jag inte hemma förrän på kvällen, men går det mindre bra så är jag kanske hemma ganska tidigt. Ni får hålla er uppdaterade!


Jag vet att jag lovade att lägga upp bilder från trimningen, men lillmatte har inte lagt över dom på datorn... Nöj er med denna bilden sålänge ;)

  

Ovido - Quiz & Flashcards