grimm

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Grimm & Malin - 8 september 2010 17:39

Har nyss kommit hem från en promenad med lillamatte. Ni kan tro att det fanns mycket lukter i skogen idag!

Det började med att jag åt lite björnbär, som vanligt. Sen fick jag upp ett intressant spår som jag följde några meter på stigen - sen gick det rätt in i en massa buskar. Sån tur var så va jag kopplad, för nån meter ifrån mig så var där en katt! (Vilket lillmatte inte upptäckte förren efter en lång tid, så katten måste ha varit rätt skraj) Men det var ju tur att den inte anföll mig ;)

Sen gick vi vidare, jag åt lite mer björnbär, busade i sanden på lekplatsen, och tränade på att gå fint. Det funkar för det mesta, men jag får mina ryck liite för ofta tycker lillmatte... hehe.


Nu ska jag snart åka iväg för att trimmas!

Av Grimm & Malin - 8 september 2010 13:28

Ikväll ska jag iväg till en som ska klippa min päls, eller trimma som det kallas. Fattar inte vad det ska vara bra för? De säger att jag ska bli snygg tills på lördag - men är jag inte redan det eller? :O Taskigt.

Men där jag ska trimmas, på kennel Goldfashion, där bor min pappa Diesel! :) Så jag ska nog få hälsa på honom ikväll, kul!


Min snygga pappa! :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards