grimm

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Grimm & Malin - 26 september 2010 15:30

Igårkväll, efter att jag sovit en massa, så åkte vi ut till mormor och morfar en runda. Där fick jag äntligen busa med Hazze :D Var ju meningen att jag skulle busa med T-Son, men det blev Hazze istället ;) Men jag hälsade iaf på T också :)

Kollade även lite på korna - läskiga saker det där!


  



    

Dom stirrade på mig och var allmänt läskiga... Men de fick sig en rejäl utskällning av mig! (Dock blev de inte så rädda...)

    

Arg katt goes tamkatt! Lillmatte lyckades fånga den ;) Så söt!

    

En av alla fina blommor i mormors rabatt :)

 

Idag då. Jag åkte till skogen med husse, matte och lillmatte. Det var meningen att de skulle plocka svamp, men det blev inget med det.

Jag blev ju slutkörd eftersom jag sprang mellan alla hela tiden. Tröttsamt när de sprider ut sig sådär! Jag är nog en vallhund egentligen... ;) Eller så lärde jag mig något av Hazze igår kanske? Han är ju en vallhund på riktigt.


Ovido - Quiz & Flashcards